ONLINE BACKUP

Er fremtidens backup for erhvervsdrivende

For kun kr. 109 om måneden får i online backup inkl. CloudDrive.

109.-

Abonnement pr. md.

Lige nu 0.-

I oprettelse

Ingen

Binding

Fri support

Via Telefon. e-mail og chat

ikon 250 GB inkluderet

Hos Recuvio løber i aldrig tør for plads til jeres backup – Den er nemlig ubegrænset*.

ikon Nemt at bruge

I vil blive guidet igennem tre lette trin, og når i er færdige vil jeres filer automatisk blive beskyttet hver dag.

ikon Automatisk backup

Fuld automatisk system – Løsningen kræver ikke at i holder øje med jeres backup.

ikon100% sikker backup

Recuvio tager jeres sikkerhed og dit privatliv seriøst. Alle oplysninger bliver krypteret med samme sikkerhed som jeres netbank bruger.

ikon Adgang til jeres filer overalt

I kan synkronisere jeres filer fra alle platforme, så i har adgang til dem overalt.

ikon Fri support

Vi står altid klar til at hjælpe jer med fri support, via. telefon, email og chat – også før uheldet sker.

Må vi have lov at besvare ofte stillede spørgsmål?

Hvor meget kan jeg tage backup af?

Med en backup løsning fra Recuvio kan du tage ubegrænset* backup af op til 5 computere.

For os er der ingen forskel på om du har 10, 100 eller 1000GB filer du ønsker backup af.

Kan i eller andre læse mine filer?

Alle filer krypteres så snart de forlader din computer, og derfor har hverken vi eller vores datacentre mulighed for at læse dine filer – Det er kun dig, med din personlige kode der kan læse indholdet i dine filer.

Vi går så langt med vores sikkerhed, at vi også kryptere den forbindelse der er imellem vores servere og din computer.

Tager jeres system backup hver nat?

Så snart du gemmer en ændring i en af de filer du har valgt at tage backup af, vil vores system automatisk lave en kopi i skyen.

Dette betyder reelt for dig at du er beskyttet døgnets 24 timer og ikke blot en gang i døgnet.

Gemmer i kun den seneste version af mine filer?

Vi kan alle komme til at gemme et tomt word dokument ved en fejl – men fortvivl ej, vores system gemmer op til de seneste 30 versioner af dine filer.

Her er en lille historie fra en af vores kunder;

Erik ringede til os en tidlig morgen, pludselig var alt indholdet i et vigtigt dokument væk. Han vidste ikke helt hvornår eller hvordan det var forsvundet, men væk var det.

Vi hjalp Erik ind i hans personlige backup panel, her kunne han nemt og hurtigt hente en fuld version af dokumentet fra aftenen før klokken 23:40 – Erik havde taget den rigtige beslutning ved at vælge en backup løsning fra Recuvio.

Erhvervsdrivende?

Med Online Backup til erhvervsdrivende er jeres data sikret imod utilsigtet hændelser. Jeres data krypteres og overføres via krypterede forbindelser til en geografisk adskilt location. Er uheldet ude gendannes filer hurtigt og enkelt – ingen behov for at lede backup bånd igennem. Som backup ansvarlig har du fuld kontrol over hvilke filer og mapper der tages online backup af.

Vælg en backup løsning, alle med høj sikkerhed og fri tlf. support

Online backup

Mest populære
kr.29/mdr.
  • Automatisk kontinuerlig backup
  • 250 GB inkluderet
  • 5 computere
  • Høj hastighed
  • Stærk kryptering
  • Gratis app til mobil/tablet
  • Super hurtig dansk support
  • E-mail, telefon og chat
  • Oprettelse: kr. 0,-

Online backup

Inkl. XL CloudDrive
kr.161/mdr.
  • Automatisk kontinuerlig backup
  • 250 GB inkluderet
  • 10 computere
  • Høj hastighed
  • Stærk kryptering
  • Gratis app til mobil/tablet
  • Super hurtig dansk support
  • E-mail, telefon og chat
  • + CLOUD DRIVE
  • 1024GB online harddisk
  • Secure FTP/WEBdav adgang
  • Let deling af filer
  • Rediger filer direkte fra iOS
  • Automatisk synkronisering
  • Via LAN og Internet
  • Oprettelse: kr. 995,- 0,-

Fordele ved online backup til erhvervslivet:

Fuld automatisk system – Kræver ikke interne mandetimer.
250 GB inkluderet – Alt jeres vigtige data beskyttes
Gratis telefon hotline – Der sidder altid en klar til at hjælpe jer.
Stor besparelse – Kontant besparelse ved outsourcing af backup systemer.

ONLINE BACKUP ER FREMTIDSSIKRET

Online backup forbedrer traditionel lokal sikkerhedskopiering i virksomheden ved:

  • Backup data flyttes automatisk til en anden geografisk placering.
  • Ingen lokal drift af backup hardware
  • Alle data krypteres og sendes via krypterede forbindelser for maksimal sikkerhed.
  • Hurtig gendannelse af filer

Remote online backup er sikkert og beskytter jeres data bedst muligt.
En online backup løsning beskytter jeres virksomhed mod tab af uerstattelig data ved pludselig hændelser. Al data bliver krypteret og kopieret til en geografisk adskilt location, herved sikres data imod tyveri, brand, vandskade, hardware fejl og andre skadelige hændelser.

Jeres data kopieres altid via krypterede forbindelser og virksomheden opbevares fuld krypteret, herved sikres at ingen uvedkommende har adgang til jeres værdifulde data. Det er kun dig som backup ansvarlig i virksomheden der kan læse al den backup data der er opbevaret fra jer – denne adgang sikres igennem en unik og personlig krypteringsnøgle.

Online backup forbedrer ved sin fysiske adskillelse fra det oprindelige data sikkerheden imod utilsigtet hændelser.

Backup som det burde være.
Online backup forbruger et minimalt antal løbende mandetimer hos jer da alle systemer kører automatisk efter installationen. Ved fuldført installation har du som backup ansvarlig valgt hvilke filer og mapper der skal beskyttes på de enkelte computere, efterfølgende sørger backup klienten automatisk for at sikkerhedskopiere disse data. I modsætning til gammeldags offline backup er der ikke behov for løbende verificering og udskiftning af eksempelvis backup bånd. Backup klienten kan indstilles til at tage kopier af data hver gang der laves ændringer eller i bestemte tidsintervaller.

Få adgang til jeres data via mobile enheder.
Har du nogensinde stået ude i ”marken” og skulle finde et vigtigt dokument? Det er nu muligt at give medarbejderne adgang til deres backup filer via den gratis APP til iOS, Android og Windows Phone. Det sikre en øget produktivitet i virksomheden og giver nye muligheder for kørende medarbejder der ikke er på kontoret hver dag.

Online backup fra Recuvio
Med en online backup fra Recuvio er jeres virksomhed sikret optimal beskyttelse og intern tilgængelighed til jeres data. Jeres data sikres imod alle tænkelige IT problemer, herunder også Ransomware ( Torrentlocker / Cryptolocker ). Den årlige udgift til sikring af virksomhedens data minimeres idet det interne vedligeholdelses arbejde outsources til Recuvio.

Hos Recuvio får i en øget tilgængelighed til det dedikerede support team, ring alle ugens dage til support hotlinen og få svar med det samme.

Backup systemet understøtter både Windows og Mac computere.

SÅDAN FUNGERE ONLINE BACKUP

Du vil modtage en let tre trins guide til hvorledes backup systemet installeres på virksomhedens computere. Under selve installationen på de enkle computere vælger du hvilke fil typer og mapper der skal beskyttes. Det vælges ligeledes om den enkelte medarbejder skal have adgang til jeres delte CloudDrive. Efter første installation sørger backup systemet for sikkerhedskopiering af medarbejderens computer. Derved sikres der minimal løbende lokal arbejds indsats for dig som backup ansvarlig.

Tag det rigtige valg – beskyt jeres vigtige filer før det er for sent.

VÆLG LØSNINGEN DER MATCHER JERES BEHOV

Har i som virksomhed kun brug for at tage backup de jeres vigtigste filer, så skal i vælge en standard online backup. Har i som virksomhed udover sikkerheden ved en online backup også brug for at kunne dele og synkronisere store filer imellem flere enheder, så skal i vælge Backup inkl. CloudDrive.

Hvad er CloudDrive?
CloudDrive fungere som et delt netværksdrev i skyen. CloudDrive giver mulighed for direkte synkronisering af enheder over LAN og internet. CloudDrive inkludere sFTP samt WebDav adgang, og kan herved tilknyttes tredjeparts applikationer. CloudDrive tillader også direkte deling af specifikke filer og mapper med kunder og eksterne samarbejdspartnere.

HVOR LÆNGE OPBEVARES VORES FILER?

Backup systemet opbevare en kontinuerlig sikkerhedskopi af de filer og mapper du har valgt under installation eller senere tilføjet til listen over mapper der skal beskyttes. Der leveres en løbende sikkerhedskopi, og denne skal ikke betragtes som et aktivt fil arkiv. Slettes filerne på din computer opbevares i minimum 30 dage efter sletningen. Systemet gemmer automatisk op til 30 versioner af hver enkel fil. Filer uploadet til CloudDrive opbevares uafhængigt af deres status på din lokale computer, og er derfor tilgængelige selv efter de eventuelt slettes fra computeren. CloudDrive fungere som et egentlig fil arkiv.

BLIVER DU KED AF DET DEN DAG DINE FAMILIE BILLEDER ER VÆK?

Før var det kun en vandfyldt kælder eller ildebrand der kunne skade vores familiealbum. I dag kan virus, en harddisk der svigter eller en væltet kop kaffe betyde, at alle dine billeder går tabt. Flere er af den opfattelse, at det er tilstrækkeligt blot at gemme billederne på computeren. Realiteten er, at det at opbevare dine billeder på din computer, er ikke det samme som fuld sikkerhed for, at dine filer aldrig forsvinder.

Du kan læse mere om vores fordele og om hvad specifikke kundegrupper opnår ved brugen af vores online backup løsning på disse undersider.

Danmarks bedste Online BackupOnline BackupSikkerhedskopieringBackup af billederBillig online backupFri pladsBackup på nettetCryptolocker tager dine filer som gidselBackup til studerendeGem billeder onlineDokumenter i skyenHvad skal pensionister med backup?Sikkerhedskopi i skyenDanmarks billigste online backup