Backup til lokale foreninger

af | sep 19, 2014

Hvorfor har lokale foreninger brug for backup?

Backup til lokale foreninger er blevet mere vigtigt med tiden, på grund af de for mere at skulle holde styr på!

De har deres medlemmer kartotek, som i dag inde holder alt fra adresse over telefon nummer til konto oplysninger.

Selv i de helt små foreninger vil man jo gerne have styr på hvem der har betalt og hvornår, men medlemslisterne ligger som oftest hos enten kassereren eller formanden, hvad nu hvis hans eller hendes computer går ned? Har i så styr på hvem der reelt er medlemmer og hvem der har stemmeret på generalforsamlingen?

Det kan være enormt tidskrævende at holde styr på selv den mindste studerende, og de fleste gør det ganske frivilligt – dette gør det bare endnu værre hvis alle de vigtige dokumenter mistes eller beskadiges.

Det er derfor en rigtig god ide at have en automatisk sikkerhedskopi af jeres computere, og med vores smarte online sikkerhedskopierings system behøver i blot at installere vores system på jeres computere en gang, efterfølgende sker alt fuldstændig automatisk og alle foreningens dokumenter er beskyttet imod hardware nedbrud, stormflod eller gud forbyde det brand hos et af jeres bestyrelsesmedlemmer. Det er egentlig også en ret billig løsning, for i kan sikre op til 5 bestyrelsesmedlemmers computere for blot kr. 349,- / år. Er i Moms registreret? Så er prisen helt nede på 279,- / år for ubegrænset* plads og automatisk online backup.

Kan jeres løsning mere?

Hvis i som forening eller bestyrelse vil arbejde rigtig smart sammen, så er det en MyCloudDrive løsning i skal have fat i, i vores mindste CloudDrive løsning får i hele 512GB opbevarings plads i skyen som automatisk synkroniseres til alle jeres computere, dette betyder at ændre jeres formand i indbydelsen til generalforsamlingen og alle bestyrrelsesmedlemmer lige skal kigge den igennem inden den sendes ud til medlemmerne – så åbner de blot MyCloudDrive mappen på deres computer, og vupti så ligger filen klar til dem. Det betyder I ikke længere skal sende en masse emails frem og tilbage. Systemet opdaterer automatisk alle der er tilkoblet jeres CloudDrive og kasseres ændringer bliver derfor automatisk vist på Formandens og resten af bestyrelsens computere. Nemmere, smartere og enklere bliver det faktisk ikke.

Men vi synes ikke det er nok at i blot får denne super smarte funktionalitet til jeres forening, vi vil også gerne have lov at sikre alle jeres data på computeren – så vi har inkluderet ubegrænset* plads til sikkerhedskopiering på nettet i pakken til foreninger. Løsningen koster 1049,- / år eksklusiv moms og inkludere følgende:

–       MyCloudDrive med 512 GB plads

–       250 GB og fuld automatisk backup af op til 10 computere

–       Adgang til alle jeres filer via vores smarte Apps til iOS,Android og Windows Phone

–       Gratis dansk support via telefon, e-mail og chat.

Med de 512GB. kan I have alle de data som man skal bruge for at drive en forening, og mangler i plads eller fylder i alle 512GB op, så skriver i blot til os – så kan vi opgradere jer helt til 10.000GB. ( Ja, ti-tusinde gigabytes)

Med en sådan backup til de lokale foreninger vil deres frivillig arbejde blive sikkert, vis uheldet er ude for evt. kasseren computer bliver stjålet, så er det bare at indlæse programmet igen på den nye computer og så for kasseren sine data tilbage, samtidig med at alle andre ikke skal i gang med at finde ud af en hel masse for at foreningen kan forsætte med at have styr på hvem har betalt og hvem mangler.

Derfor er den en rigtig god investering for en forening at bruge MyCloudDrive løsningen til deres foreningsarbejde!

Denne form for backup til lokale foreninger gør det rigtigt nemt for dem som arbejder med foreningen, samtidig med at foreningens vigtige data hele tiden er sikret.

Sikkerhed er også noget vi går meget op i, det er derfor alle vor datacentre og programmer overholder de gældende standarder i industrien, og vi benytter samme sikkerhed til at kryptere jeres data som de danske banker. Alt data sendes via en krypteret forbindelse til vores krypterede servere, og kan kun ukrypteres ved hjælp af jeres unikke og personlige adgangskode.

Så hvis i mister jeres data, så husker MyBack.Today dem.

Derfor kan vi trygt anbefale Mycloud backup løsning til lokale foreninger!

Mister I, husker vi.

Der findes mange foreninger på de forskellige universiteter i Danmark, derfor har vi også skrevet lidt nærmere om hvorfor netop studerende bør have en automaitsk backup løsning. Det kan du finde meget mere om ved at læse denne side.